W razie pojawienia się problemów z korzystaniem z portalu prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami użytkowników (FAQ - to skrót od angielskiego zwrotu frequented asked question). Można je znaleźć w dwóch lokalizacjach: na stronie głównej każdego WebEWIDa: lub w panelu każdego portalu internetowego WebEWIDa:
PORTAL NARADA KOORDYNACYJNA
Film instruktażowy do Portalu Narada Koordynacyjna:
https://drive.google.com/file/d/1xSPH5nagngGzNye7l7C80QHoG3bDAZ_6/view
Ideą Portalu jest umożliwienie branżystom uczestnictwa w naradzie koordynacyjnej za pośrednictwem e-usług.
Aby korzystać z portalu Narada Koordynacyjna użytkownik musi mieć założone i odpowiednio skonfigurowane w systemie konto użytkownika. Konta użytkownika musi być powiązane z branżą lub branżami których użytkownik jest przedstawicielem.
Po otrzymaniu z Urzędu danych do logowania, użytkownik wchodzi do portalu gdzie wyświetla mu się od razu lista spraw powiązanych z jego kontem.
Po wybraniu konkretnej pozycji z listy spraw użytkownik ma możliwość:
- sprawdzenia szczegółów danej sprawy (1),
- wyszukania sprawy na podstawie narysowanego na mapie zakresu geometrycznego (2),
- podglądu, pobrania dokumentacji cyfrowej dokumentu przychodzącego (wniosku), dodatkowo funkcja podglądu pliku dxf (3),
- podglądu, pobrania dokumentów wychodzących powiązanych ze sprawą UDP (4),
- podglądu/wrysowania zakresu sprawy (5),
- podglądu, pobrania dokumentów wychodzących powiązanych ze sprawą UDP (4),
- podglądu/wrysowania zakresu sprawy (5),
- podglądu wszystkich stanowisk do sprawy przekazanych przez pozostałych przedstawicieli branż (6)
- dodawania/edycji swojego stanowiska wraz z możliwością dodania zakresu geometrycznego, którego dotyczy opinia (7)
Aby wyrazić swoją opinię na temat uzgodnienia, użytkownik portalu musi skorzystać z przycisku oznaczonego na rysunku numerem 7. Następnie użytkownik powinien wybrać z listy rozwijalnej branżę (oraz czy opinia tyczy się narady głównej czy dodatkowej) w imieniu której będzie wyrażał opinię. Opinia może być wpisana ręcznie, lub wybrana z tekstów zdefiniowanych. Następnie użytkownik musi wybrać w polu Stanowisko-status, czy opinia jest pozytywna czy negatywna oraz opcjonalnie może narysować zakres do wyrażanej opinii. Po naciśnięciu “Zatwierdź” opinia jest przesyłana do systemu i użytkownik może wyrażać kolejną opinię w danej sprawie lub w sprawie następnej po wybraniu jej w oknie głównym portalu.